20 Şubat 2012 Pazartesi

gökdenizin günlüğü

bu  gün  sabah  kalktığımda   okul  servisi  geldiğinde  ben  daha yatıyordum,daha  sonra  servis  tekrar geldi  bu  sefer  okul  için  hazırdım,okula  vardığımızda  arkadaşlarım    basket  bol  sahasında  oyun  oynuyordu,
,        bende yanımdaki  3arkadaşlarımla  sınıfa  çantalarımızı  goötürdük  ,onra  istiklal  marşı  ve  andımızı  okumak  için  dışarı çıktık,  marşları  okuduktan  sonra,sınıfa  girdik, başkan  arkadışımız    ömer  yoklama  yaptı ,

5 yorum:

  1. Blog dünyasına hoşgeldin canım.
    Profilinde anne olduğunu okudum.
    Gökçenin günlüğün de bir öğrencinin sözlerini okudum.
    Hem anne,hem öğrencimiyiz?
    Yoksa gökçenin annesimiyiz?
    Pek anlamadım:)
    Hoşgeldin dileklerimle.
    Bol paylaşımlarda bulunmak üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Tekrar merhabalar,
    Şu kelime doğrulamayı kaldırırsan,hem senin için hem yorum yazanlar için iyi olur canım.
    Öyle anlaşılmaz okunmaz harfler geliyor ki kişiler yorum yazmaktan vazgeçiyor.
    Eğer yapamazsan,nasıl yapıldığını yazarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canim benim ziyaretin beni memnun etti .
    Malesef Senin diyer bloguna girilmiyor bir uyari geliyor bligunda tehlikeli bir durum oldugu yazisi cikiyor .
    Bir kontrol edersin .hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Arzu'cuğum bir saniye önce senin mutfaktaki rüya blogunu açmak istedim "burada yanlış giden bir şeyler var" zararlı yayın dağıttığı bilinen ucelma sitesine ait yazılar var vs. bilgisayarınıza zarar verebilir gibi uyarı çıkıyor bilgin olsun arkadaşım....
    sevgilerimle

    YanıtlaSil